نصب شیرآلات بهداشتی ادرینا در کاخ عثمانی ها موجب سرنگون شدنشان شد

در اصل، شما فقط می خواستید به حمام یا آشپزخانه خود ظاهری زیبا بدهید. و شما تصمیم عالی برای تغییر شیرآلات بهداشتی ادرینای خود گرفتید! شگفتی شما از کشف واژگان پیشرفته شیرآلات بهداشتی ادرینا در فروشگاه ها یا سایت های تخصصی چه بود.

وحشت نکنید ! ما در این مقاله انواع مختلف شیرآلات بهداشتی ادرینا، نام و ظرافت های آنها را معرفی می کنیم تا به شما در انتخاب کمک کند.

این نوع شیرآلات بهداشتی ادرینا است که اغلب می بینید. میکسر در حال حاضر ضروری آشپزخانه ما است. مقرون به صرفه، طراحی، مقرون به صرفه، همه چیز را برای خوشایند دارد و موفقیت آن نیز موید آن است.

آنچه محبوبیت آن را بیش از هر چیز توجیه می کند، کاربردی بودن آن است. در واقع، برخلاف میکسر، می توان جریان و دما را با یک دست یا حتی با انگشت تنظیم کرد.

چگونه؟ با حرکت دادن اهرم از چپ به راست برای دما و بالا یا پایین برای سرعت جریان. بازی کودکان.

مهم‌تر از همه، این امکان را فراهم می‌کند که هر بار که شیر آب باز می‌شود، دمای یکسانی حفظ شود، اما مهم‌تر از همه، حتی قبل از باز کردن شیر آب، دومی را از پیش تعریف کنید.

بسیاری از مدل های شیر میکسر دارای محدود کننده جریان، هواکش ضد سنگ آهک و همچنین دسته ای با دهانه آب سرد در وسط هستند.

این مجموعه دو هدف دارد، یک طراحی منظم (با دهانه های بلند کلاسیک یا دهانه های بلند شیک تر) و در عین حال باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی شما می شود.

میکسرهای با کیفیت خوب از کارتریج های دیسک سرامیکی تشکیل شده اند که به طور فزاینده ای عمر طولانی دارند.

ورود این نوع شیرآلات بهداشتی ادرینا به بازار انقلاب کوچکی بوده است زیرا جایگزین شیرآلات بهداشتی ادرینای همزن دستی خوب قدیمی شده است که همه ما در خانه و آپارتمان خود داشتیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.