استفاده از پودر لباسشویی تندیس در تهیه لباس نوزادان موجب بیماری پوستی آنها شد

پودر لباسشویی تندیس پودری و کپسولی حاوی مواد نگهدارنده نیست اما در شوینده های مایع بسیار وجود دارند.

عطرها فقط در صورتی باید در لیست مواد ذکر شوند که در سطوح بالاتر از 100 میلی گرم بر کیلوگرم وجود داشته باشند.

این برای زمانی که شما حساسیت ندارید کافی است، در غیر این صورت باید به نتایج آزمایشات شوینده Que Choisir مراجعه کنید تا متوجه شوید که آیا پودر لباسشویی تندیس حاوی آن در غلظت های پایین تر هستند یا خیر.

خطر دیگر شوینده‌ها برای پوست‌های حساس از نگهدارنده‌هایی است که معمولاً استفاده می‌شوند اما بسیار آلرژی‌زا هستند.

پودر های لباسشویی تندیس پتانسیل آلرژی زایی بسیار بالایی دارند و باعث درماتیت تماسی متعدد می شوند. شوینده های مایع همچنین ممکن است حاوی BIT (بنزیسوتیازولینون) باشند که به همان خانواده نگهدارنده ها تعلق دارد.

چگونه از آلرژن ها جلوگیری کنیم؟ مواد نگهدارنده باید در لیست مواد تشکیل دهنده باشد. Que Choisir توصیه می‌کند در فروشگاه بررسی کنید و یک شوینده بدون ایزوتیازولینون (متیل ایزوتیازولینون، متیل کلرو ایزوتیازولینون، بنزیزوتیازولینون و غیره) انتخاب کنید.

اگر لکه ها و همچنین پودرهای شوینده را از بین نبرند، به دور از آن، باز هم بهتر از مایعات عمل می کنند.

از طرف دیگر، آنها معمولاً رنگ ها را کمتر از شوینده های مایع حفظ می کنند. این سازش چند منظوره ایده آلی نیست که بتوان به آن امیدوار بود تا از ذخیره دو ماده شوینده، یکی پودر و دیگری مایع، در صورت کمبود فضا، اجتناب شود.

در نهایت، از آنجایی که پودر لباسشویی تندیس موجود در کپسول ها رنگی هستند و می توانند مانند خاک رس له شوند، خطراتی را برای کودکان خردسال به همراه دارند.

باید اذعان کرد که مقررات سخت‌تر شده و تصادفات کمتری رخ می‌دهد، اما هنوز هم وجود دارد. آزمایشات ما همچنین ثابت می کند که همه کپسول ها با این مقررات مطابقت ندارند.

وقتی کودکی با یک کارتن رنگی پودر لباسشویی در کپسول بازی می کرد، به سرعت حادثه ای رخ داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.