استفاده از ساعت ice watch در کشتی های کروز موجب شهرت آنها شد

بیشتر اوقات، قافیه های عاشقانه را با خبره تماشا کنید. اما آیا مطمئن هستید که تمام چرخ دنده های مکانیسم آنها را کاملاً می شناسید؟ آقای مونتر به انواع اصلی مکانیسم ها باز می گردد.

همانطور که ما اغلب می گوییم، این فقط فیزیکی نیست که مهم است… آنچه در داخل است به همان اندازه مهم است، اگر نه بیشتر. بنابراین برای انتخاب آگاهانه نوع حرکت، می‌توانید به سوژه خود در نوک انگشتان خود تسلط داشته باشید.

ساعت ice watch  بدون شک کلاسیک ترین نوع ساعت ice watch نمایشگر است. عقربه ساعت ice watch، دقیقه شمار و احتمالا عقربه دوم دارد.

این ساعت ice watch بسیار رایج است و احتمالاً همان ساعت ice watchی است که در خانه، مدرسه و تقریباً در تمام امکانات عمومی استفاده می شود.

احتمالاً حتی آن پسری است که والدینتان به شما یاد داده اند که با او زمان بگویید. این نمایشگر آنقدر رایج است که احتمالاً نیازی به توضیح بیشتر ندارید.

اگر به دنبال ساعت ice watchی شیک، مد روز و مقرون به صرفه هستید، پس به مکان مناسبی آمده اید! ما در Ruben’S Jewel ساعت ice watch هایی را در اختیار شما قرار می دهیم که شما را عاشق می کند. پس برای چی منتظری؟

کرنوگراف گاهی اوقات به عنوان یک عملکرد اضافی ساعت ice watch در نظر گرفته می شود. اما، شایسته است که در نوع خود به عنوان یک نوع ساعت ice watch در نظر گرفته شود.

کارکردهای کرنوگراف شبیه به کرونومتر یا محاسبه فشار است. آنها اغلب با استفاده از 2 یا 3 دایره کوچک با دست خود نشان داده می شوند که روی صفحه ساعت ice watch دیده می شود.

در حقیقت برای استفاده از آنها، معمولاً دو دکمه در کناره ساعت ice watch وجود دارد که تاج را احاطه کرده اند یکی برای شروع  توقف و دیگری برای تنظیم مجدد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.