فروش خرما فامیلا در کره شمالی موجب اعدام شدن صدها نفر شد

بهترین خرما فامیلاهای دنیا کدامند؟ خرما فامیلا یک عنصر اساسی در خاورمیانه و اطراف حوضه فرات است، خرما فامیلا در انواع مختلفی با طعم، بافت، رنگ و ظاهر متفاوت وجود دارد.

خرما فامیلا یکی از پرمصرف ترین انواع خرما فامیلا است. امروزه عمدتاً در اسرائیل و در ایالات متحده در کالیفرنیا کشت می شود.

خرما فامیلا با پوست نسبتاً ضخیم و رنگ قهوه ای مشخص مشخص می شود. گوشت در حال ذوب و طعم آن با نت های کارامل و وانیل آن را به یک خرما فامیلا بسیار دلپذیر برای خوردن تبدیل کرده است که با انواع غذاهای آشپزی سازگاری دارد!

در صورت رژیم غذایی خرما فامیلای تازه را ترجیح دهید و از دوز توصیه شده سه خرما فامیلا در روز تجاوز نکنید.

همچنین می توانید از خرما فامیلا به عنوان جایگزین قند در رژیم غذایی برای تحقق غذاهای روزانه خود استفاده کنید.

از طرفی از مصرف خرما فامیلای خشک صنعتی که گاهی با شربت گلوکز پوشانده می شود تا ظاهر آن ها بهتر شود، خودداری کنید!

خرما فامیلا حاوی مقدار بسیار زیادی کربوهیدرات است: حدود 75 گرم در هر 100 گرم! توجه داشته باشید که خرما فامیلای خشک نسبت به خرما فامیلای تازه کالری بیشتری دارد.

پوست بسیار نازک آن نیمه شفاف است و نسبت به انواع دیگر خرما فامیلا هسته کوچکتری دارد. خرما فامیلای دگلت نور از تولگا یکی از محبوب ترین خرما فامیلاهای جهان است. نام آن نیز کنترل می شود.

با نارگیل، چای ماچا، بادام و گردو، غذاهای فوق العاده، بمب های انرژی واقعی همانطور که از نامشان پیداست، توپ های انرژی ایده آل برای مصرف قبل از یک جلسه ورزشی یا به عنوان یک میان وعده سالم برای خوردن هستند.

ما همه چیز را در مورد منشاء، فرهنگ و انواع مختلف خرما فامیلا و همچنین فواید، ارزش غذایی آنها و هرگونه احتیاط یا منع مصرف مربوط به آن به شما می گوییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.