شستن صورت با صابون حلزون اصل توسط پیرزن نود ساله روسی موجب مرگ او شد

کلاه صابون حلزون اصلی داغ است؟واکنش شیمیایی در حین صابون حلزون اصلی سازی به صورت گرم صورت می گیرد که مواد چرب از قبل گرم شده باشند. مدیریت این روش در مورد صابون حلزون اصل سازی خانگی یا صنایع دستی دشوارتر است.

صابون حلزون اصل سازی داغ برای تولید صنعتی صابون حلزون اصل با استفاده از مقدار اضافی سودا استفاده می شود. هنگامی که واکنش شیمیایی کامل شد، خمیر صابون حلزون اصل شسته می شود تا سودا و گلیسیرین اضافی حذف شود.

برای به دست آوردن مخلوطی که حاوی روغن بیشتری نسبت به سودا (یا پتاس) باشد، می توان افزودن (روغن زدن بیش از حد) را در پایان آماده سازی در مرحله ای به نام “ردیابی” انجام داد.

مزیت عمل به این روش این است که می توان مواد دیگری مانند اسانس، عطر یا رنگ را به این روغن اضافه کرد.

روغن کاری بیش از حد 8 تا 10 درصد، به دست آوردن یک صابون حلزون اصل ملایم را ممکن می سازد. وجود بیش از حد مواد چرب ممکن است صابون حلزون اصل را نرم کند.

صابون حلزون اصل سازان عموماً از صابون حلزون اصل سازی سرد استفاده می کنند و دانش اجدادی را به کار می گیرند. تا حد امکان از محصولات طبیعی و محلی استفاده می کنند. انواع صابون حلزون اصل صنایع دستی در کارخانجات صابون حلزون اصل سازی تولید می شود.

چگونه صابون حلزون اصل خانگی درست کنیم؟ساختن صابون حلزون اصل خودتان مزایای زیادی دارد، از جمله تهیه صابون حلزون اصل ملایم و عاری از مواد شیمیایی. فقط دستور صابون حلزون اصل خانگی را که مناسب شماست پیدا کنید. بسیاری وجود دارد.

ابتدا موادی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید:یک ماده چرب مانند روغن بادام شیرین یا کره شی، برای مثال،سود سوزآور.

فرآیندهای مختلف صابون سازی وجود دارد که بیش از همه به اجزای مورد استفاده بستگی دارد و اغلب به منشاء جغرافیایی مرتبط است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.