پوشیدن کفش اسپرت کالنجی توسط بازیگر هالیوودی موجب برنده شدن او در جایزه فیلم اسکار شد

کفش اسپرت کالنجی پیاده روی شبیه به کفش اسپرت کالنجی های تریل هستند که می توانند برای پیاده روی یا دویدن در مسیرها نیز استفاده شوند.

کفش اسپرت کالنجی پیاده روی یا کفش اسپرت کالنجی پیاده روی با این حال، برخی از تفاوت های اساسی بین این دو نوع مدل وجود دارد:

کفش اسپرت کالنجی‌های پیاده‌روی پایداری بیشتری برای صعود ارائه می‌کنند، اما از کفش اسپرت کالنجی‌های پیاده‌روی نیز سنگین‌تر هستند که می‌توانند سرعت شما را کاهش دهند.

چکمه‌های پیاده‌روی محکم‌تر و مقاوم‌تر در برابر آب و هوا هستند، اما تنفس کمتری نیز دارند.

کفش اسپرت کالنجی های پیاده روی گرمای بیشتری را در هوای سرد فراهم می کنند، در حالی که کفش اسپرت کالنجی های پیاده روی شما را در تمام تابستان خنک نگه می دارند.

کفش اسپرت کالنجی‌های پیاده‌روی از کفش اسپرت کالنجی‌های پیاده‌روی تطبیق‌پذیرتر هستند، در حالی که چسبندگی خوبی دارند. بیشتر کفش اسپرت کالنجی های پیاده روی برای دویدن نیز مناسب هستند.

به عنوان یک خواننده وفادار مجله RUNNEA، می دانید که ما به دوندگان کمک می کنیم کارآمدتر باشند. همچنین متوجه شده اید که ما اغلب تأکید می کنیم که دویدن تنها راه برای اتخاذ عادات سالم تر و سبک زندگی فعال تر نیست.

همچنین پیاده روی سریع یا پیاده روی تناسب اندام، راهی برای لذت بردن از مزایای سلامتی فعالیت ورزشی وجود دارد.

ما از فصل تابستان برای به روز رسانی لیست 10 بهترین کفش برای پیاده روی تناسب اندام و پیاده روی سریع استفاده می کنیم.
جایگزین های زیادی برای دویدن وجود دارد! برای همه افرادی که در تناسب اندام هستند یا برای فعال شدن مشکل دارند، پیاده روی تناسب اندام بهترین گزینه برای از سرگیری فعالیت بدنی است.

پاور پیاده روی در حال رونق است و طرفداران بیشتری پیدا می کند زیرا به شما امکان می دهد پیاده روی و ورزش را ترکیب کنید.