میمونهایی که بعد از ده سال گرسنگی آدمخوار شدند.

در دنیای عجیب هر روز شاهد اتفاقاتی هستیم کهاز ذهن و عقل و واقعیت بشر دور است اما در این مقاله با چنین پدیده که همانا آدمخوار شدن میمونها بعد از سالها گرسنگی مواجه هستیم که شما را دعوت به خواندن ادامه مطالب می کنیم.

گل محمدی

در بازار فروش انواع مختلف از گلهای خشک شده قیمت گل محمدی خشک نیز با توجه به کیفیت آن متفاوت می باشد، اگر به دنبال خرید با کیفیت ترین نمونه از گل محمدی خشک شده به صورت عمده و مستقیم هستید، می توانید به این مجموعه فروش مراجعه کنید تا خرید به صرفه و باکیفیت بالا داشته باشید.

 عسل گون

عسل گون به علت آنکه از گیاهانی است که از ماده خوراکی اصلی و طبیعی به وجود آمده و خواص درمانی بی نظیری که دارد در میان افراد مختلف جامعه از محبوبیت خیلی خوبی برخوردار است. جهت تهیه عسل گون باید به رنگ عسل گون، گونه گون،‌ منطقه ی آن و مدت زمان نگهداری دقت نظر داشت.

 صندل زنانه

کفشها می‌توانند تأثیر مثبت و منفی بر سلامت اندام تحتانی و تحرک در طول عمر داشته باشند و بر خطر درد پا، زخم و افتادن در افراد ناتوان یا مبتلا به بیماری های پا و کمر تأثیر بگذارند. تهیه صندل زنانه یکی از مواردی است که خانمها بسیار برای انجام دادن آن تمایل زیادی دارند و در واقع از انجام دادن آن لذت می برند.

قیمت خرما

در مناطق گرمسیری بسیار پرخاصیت و پر مصرف تولید می شود که به آن خرما می گویند. این محصول دارای انواع مختلفی می باشد و قیمت خرما همواره در بازار متفاوت می باشد و بسته به نوع و جنس خرما و همچنین نوع بسته بندی آن تعیین می گردد.