ماجرای دمپایی گیوه ای که در سقوط سلسله هخامنشی نقش داشت

انتخاب دمپایی گیوه با ساپورت قوس متوسط یا خرید از برندی که به طور خاص برای کسانی که شرایط پا دارند، بهترین راه برای اطمینان از اینکه پاهای شما با هر بار پوشیدن دمپایی شما درد نخواهند کرد، است.

چگونه دمپایی را تمیز می کنید؟
اکثر دمپایی های نخی به راحتی تمیز می شوند و می توانید به سادگی آنها را در ماشین لباسشویی بیندازید و اجازه دهید در هوا خشک شوند. اما در مورد سایر مواد، به خصوص چرم یا جیر، گرد و غبار را پاک کنید و آنها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. همیشه از دستورالعمل های مراقبت از دمپایی برای جفت خاص خود استفاده کنید.

بادوام ترین دمپایی ها کدامند؟
دمپایی هایی که برای مصارف داخلی و خارجی طراحی شده اند، مانند دمپایی Wicked Good Moccasin’s L.L. Bean، دمپایی پوست گوسفند مردانه Acorn و Crocs Classic Lined Clog دوام بیشتری دارند.

بسته به محل زندگی شما، دمپایی شما ممکن است در معرض عواملی مانند برف و باران باشد که روی دمپایی شما ساییده می شود. همیشه دستورالعمل های مراقبت را دنبال کنید تا از سایش و پارگی بیشتر جلوگیری کنید.

این جمع بندی توسط سامانتا پارسونز تحقیق و بازنگری شده است. پس از مشاوره با پزشک متخصص پا و متخصص آزمایشگاه نوآوری Vionic، دکتر ژاکلین سوترا، DPM، ساعت ها تحقیق برای انتخاب موارد در هر یک از این دسته ها انجام شد. با در نظر گرفتن مواردی مانند نظرات مشتریان، سبک و ویژگی ها، این دمپایی ها بهترین هستند. وقتی سامانتا نمی نویسد، مستقیماً با مصرف کنندگان کار می کند. او می داند که چه چیزی در یک کالا ارزش دارد و چه چیزی ارزش ندارد، و همیشه به دنبال خرید محصول مناسب با قیمت مناسب است.

این محصول از زیرپایی مشخص برند استفاده می‌کند که از پشتیبان‌های قوس داخلی و خارجی برای حفظ ثبات و راحتی شما در هر بار استفاده استفاده می‌کند. آستر کفش قیچی است، بنابراین شما گرم خواهید بود اما خفه نمی شوید. و حتی کسانی که پاهای پهن دارند می توانند یک جفت را انتخاب کنند زیرا این برند هم اندازه پهن و هم باریک را ارائه می دهد.