فروش روفرشی 9 متری در بازار موجب رکود اقتصادی در خاورمیانه شد

هنگام خرید حتما ابعاد مناسب روفرشی 9 متری  خود را در نظر بگیرید.برای انتخاب روفرشی 9 متری  مناسب باید به ابعاد آن فکر کرد و روفرشی 9 متری  را با اتاق تطبیق داد.

قانون این بود که سطح یک روفرشی 9 متری  نباید از یک چهارم اتاق بیشتر شود، اما به گفته آن سبائون، مدیر توسعه تولموند بوچارت، این روند تکامل یافته است: “ما از زمان فرود تخت در هر طرف فاصله داریم!

امروز، شما یک روفرشی 9 متری در بازار بزرگ را زیر پای خود، در جلو، زیر تخت خود قرار می دهید.

این بسیار ساختارمند است. این شکل جدیدی از مدرنیته است که یک سبک را نشان می دهد و همچنین می توانید آن را در اتاق نشیمن پیدا کنید، جایی که ما بیشتر می بینیم و مبل‌های بیشتری روی روفرشی 9 متری ‌ها قرار می‌گرفتند، در حالی که قبلاً روفرشی 9 متری ‌ها در جلوی مبل قرار می‌گرفتند».

حتی اگر همیشه از روفرشی 9 متری ی که در یک اتاق کوچک خیلی بزرگ است اجتناب کنید زیرا باعث کوچک شدن فضا می شود.

 

از سوی دیگر، می‌توان با انتخاب روفرشی 9 متری ی که تقریباً تا دیوارها امتداد دارد، رژه را برای استتار زمین آسیب دیده پیدا کرد.

در یک اتاق بزرگ، امکانات بسیار بیشتری وجود دارد، مانند انتخاب یک روفرشی 9 متری  گرد برای ایجاد نرمی بیشتر، یک روفرشی 9 متری  XXL یا چند برابر کردن روفرشی 9 متری  های کوچکی که با هم ترکیب می کنید.

متریال ها، رنگ ها و نقش ها یک امضا می آورند و حتی فضاها را مشخص می کنند.

همانطور که یک روفرشی 9 متری  170 در 240 سانتی متر یا 200 سانتی متر در 300 سانتی متر در یک اتاق نشیمن بزرگ ایده آل خواهد بود. یک ترفند خوب برای اینکه مطمئن شوید اشتباه نمی کنید: روی زمین، در جایی که تصور می کنید روفرشی 9 متری  را پهن می کنید، ورق های یک روزنامه روزانه را دراز کنید، سپس اندازه بگیرید!