فروش انار در عراق موجب فروریختن کوه قندیل شد

از بیرون انار در عراق که از نظر علمی به عنوان Punica granatum شناخته می شود، نسبتاً بی ادعا به نظر می رسد اما پس از باز شدن، تمام زیبایی آن در خوشه منظمی از دانه های انار قرمز یاقوتی آشکار می شود.دانه های انار: بسته های قدرت کوچک.

به این ترتیب می توانید از افراد در برابر انواع بیماری ها  از جمله فشار خون بالا، کلسترول بالا، دیابت شیرین و التهاب در بدن محافظت کنید. علاوه بر این، پاور پک های کوچک دارای اثر آنتی اکسیدانی هستند و بنابراین از سلول های بدن در برابر تأثیرات مضر محافظت می کنند.

این مواد زیست فعال دارای اثر آنتی اکسیدانی هستند و از سلول های بدن در برابر تأثیرات مضر محافظت می کنند، روند پیری را کند می کنند و اثر ضد التهابی دارند.

کوچک، سرشار از ویتامین هستند و رنگ قرمز روشنی دارند، اگر به طور منظم آن ها را به عنوان نوشیدنی یا تاپینگ در رژیم غذایی خود بگنجانید، از ترکیبات تقویت کننده سلامتی میوه بهره مند می شوید. EAT SMARTER هفت دلیل برای سلامت دانه های انار به شما می گوید.هفت دلیل برای سالم بودن دانه های انار،انار و دانه های انار.

نگهداری انار: برای مدت طولانی تازه می ماند
انار پس از برداشت به رسیدن آن ادامه نمی دهد. پوست زرد مایل به قرمز تا قرمز تیره یا در مورد انواع زرد، پوست یکنواخت زرد نشان می دهد که میوه رسیده است. اگر انار سالم بود می توانید حدود دو تا چهار هفته در یخچال نگهداری کنید.

فصل انار: از پاییز تا بعد از کریسمس فصل اصلی انار از سپتامبر تا ژانویه است.

انار: واقعا چقدر سالم هستید
هرکسی که موفق به تسلط بر میوه پیتیل شود می تواند عطر عجیب و غریب آن را بچشد. نحوه خرد کردن انار، آنچه در داخل آن است و اثرات بالقوه آن بر سلامتی.