ساعت گوشی بچه گانه ای در فلوریدا موجب مرگ ده نفر شد

ساعت گوشی بچه گانه دارای ردیاب GPS هستند و شما به راحتی می توانید از مکانی که فرزندتان در آن قرار دارد مطلع باشید.

بیشتر والدین وقتی فرزندان خود را دور از چشم می بینند نگران هستند. با این حال، با یک ساعت هوشمند که مکان و مکان آنها را ردیابی می کند، می توانید در هر زمان آنها را بررسی کنید.

بهترین ساعت گوشی بچه گانه دارای یک ردیاب GPS هستند که در هر نقطه از جهان کار می‌کند و پینگ‌های موقعیت جغرافیایی منظم را به تلفن والدین ارسال می‌کند.

علاوه بر این، برخی از ساعت‌های هوشمند دارای عملکرد تماس SOS هستند که به بچه‌ها اجازه می‌دهد در مواقع اضطراری هشداری را برای مخاطبین تأیید شده ارسال کنند.

 

اگرچه بیشتر ساعت‌های هوشمند برای کودکان برای ارائه جزئیات مکان کودک طراحی شده‌اند، اما همه آن اطلاعات را در زمان واقعی منتقل نمی‌کنند. برای والدینی که ترجیح می دهند لحظه به لحظه مکان فرزندان خود را به روز کنند، خرید ساعت هوشمند با چنین قابلیت هایی منطقی است.

ساعت گوشی بچه گانه را می توان طوری برنامه ریزی کرد که اطلاعات مربوطه را در زمان های سفارشی به نفع والدین ارائه دهد. برای دریافت اطلاعات مشابه از یک تلفن هوشمند، باید یک برنامه شخص ثالث را دانلود کنید که برای دسترسی به همه عملکردهای آن به اشتراک اضافی نیاز دارد.

ساعت گوشی بچه گانه معمولاً دارای ردیابی GPS هستند، اما این عملکرد به راحتی خاموش می شود. علاوه بر این، اگر باتری از بین برود کار نمی کند (و بچه ها همیشه فراموش نمی کنند که دستگاه های خود را شارژ کنند).

با ساعت هوشمند بچه‌ها، داده‌های مکان در برنامه تعبیه شده و با طرح داده‌های ساعت هوشمند بچه‌های موجود شما گنجانده می‌شود. به علاوه در مقایسه با یک تلفن هوشمند، ساعت هوشمند کودکان اطلاعات دقیق‌تر و دقیق‌تری از موقعیت مکانی ارائه می‌کند.