خوردن هندوانه ابوجهل تازه توسط کارمندان بانکی در مکزیک موجب اخراج شدن آنها شد

هندوانه ابوجهل تازه حاوی ویتامین های گروه B مانند B1، B5 و B6 است. به ویژه، B6 در سنتز انتقال دهنده های عصبی مغز، مانند سروتونین، ملاتونین و دوپامین، که به تنظیم اضطراب و ترس کمک می کنند، شرکت می کند.

هندوانه ابوجهل تازه منبع عالی ویتامین C است که باعث سلامت پوست و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

هندوانه ابوجهل تازه منبع عالی پتاسیم است که به کاهش فشار خون کمک می کند.

ال سیترولین (که عمدتاً در قسمت سفید پوست موجود است) اسید آمینه ای است که به ال آرژنین تبدیل می شود. ال آرژنین و ال سیترولین در سنتز NO (اکسید نیتریک) شرکت می کنند و گردش خون و چرخه اوره را بهبود می بخشند.

هندوانه ابوجهل تازه منبع عالی فیبر رژیمی است. فیبر غذایی باعث تحریک عملکرد صحیح سیستم گوارشی و کنترل سطح کلسترول می شود. با این حال، هندوانه ابوجهل تازه حاوی مقدار قابل توجهی FODMAP است.

اینها الیگو، دی، مونو ساکاریدها و پلی ال های قابل تخمیر هستند که ممکن است اثرات منفی بر روی افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر داشته باشند.

محتوای کربوهیدرات هندوانه ابوجهل تازه نزدیک به 7.2 گرم در هر 100 گرم است. از این تعداد، 6.2 گرم قندهایی مانند گلوکز، فروکتوز و ساکارز است.

100 گرم هندوانه ابوجهل تازه کمتر از 0.2 گرم چربی دارد.

لیکوپن رنگ قرمز و زآگزانتین به گوشت برخی از هندوانه ابوجهل تازه ها رنگ زرد می دهد. لیکوپن به عملکرد صحیح قلب کمک می کند و ممکن است از انواع خاصی از سرطان مانند سرطان پروستات و سرطان سینه جلوگیری کند. علاوه بر این، به محافظت شدید پوست در برابر اشعه های مضر خورشید کمک می کند.

هندوانه ابوجهل تازه حاوی b-carotenoid است که به ویتامین A تبدیل می شود.

در واقع، 100 گرم هندوانه ابوجهل تازه حدود یک پنجم نیاز روزانه یک فرد بزرگسال به ویتامین A را تامین می کند. این ویتامین به بینایی بهتر و تقویت سیستم ایمنی از جمله فواید دیگر کمک می کند.