خوردن شکلات فندقی شیرین عسل موجب خودکشی هیتلر شد

در سال 2017، چهارمین نوع شکلات شکلات فندقی شیرین عسل توسط سازنده شکلات بلژیکی، بری کالبو، کشف شد.

با رنگ قرمز مایل به صورتی، این شکلات متمایز به طرز محسوسی با سایر همتایان شکلاتی خود متفاوت است.

این شکلات سفید رنگی نیست، بلکه رنگی است که از نوع خاصی از کاکائو گرفته شده است دانه کاکائو یاقوتی (دانه ای که معمولاً در اکوادور، برزیل و ساحل عاج رشد می کند.)

زیرا این یک کشف نسبتا جدید است (و دقیقاً). فرآیند ساخت کاکائو توسعه یافته توسط Barry Callebaut اختصاصی است)، هیچ تعریف استاندارد FDA وجود ندارد.

کاکائو یاقوتی که از 47.5 درصد کاکائو و 26.3 درصد شیر تهیه شده است، دارای طعم های میوه ای شدید و نت های ترش تازه است. این نوع جدید و مرسوم کاکائو برای ایجاد خوراکی های شکلاتی جسورانه و میوه ای و شیرینی های شکلاتی رنگارنگ مناسب اینستاگرام عالی است. زمانی که کاکائو یاقوت به درستی نگهداری شود، می تواند حدود 12 ماه ماندگاری داشته باشد.

علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟ با طعم شکلات یا کراوات روی پیش بند، ذائقه خود را امتحان کنید و با یکی از دستور العمل های شکلاتی فوق العاده ما در آشپزخانه مشغول شوید!

پس چند نوع شکلات وجود دارد؟
30؟ 50؟ 100؟ پاسخ این است: هفت  حداقل اگر قانون کاکائو آلمان را مبنای همه انواع شکلات قرار دهید. در 15 دسامبر 2003، قانون کاکائو آلمان به شکل معتبر فعلی خود تصویب شد. مبنای این مقررات دستورالعمل کاکائو اتحادیه اروپا است که در 23 ژوئن 2000 صادر شد.

در قانون کاکائو، ترکیبات کاکائو و محصولات شکلاتی به طور یکنواخت و الزام آور در سراسر اروپا تعریف شده است، این موارد عبارتند از:

کره کاکائو
پودر کاکائو
شکلات
شکلات با برچسب با کیفیت
شیر کاکائو
شکلات شیری خانگی (به طور انحصاری در بریتانیا موجود است، هیچ ارتباطی با بازار آلمان ندارد)
شکلات شیری با برچسب کیفیت
شکلات تلخ خوب
شکلات سفید
شکلات آل لا تازا (محصول اسپانیایی، غیر مرتبط با بازار آلمان)
شکلات آشنا al la Taza (محصول اسپانیایی، غیر مرتبط با بازار آلمان)
شکلات پر شده و پرالین