خوردن آلوچه خشک امروز توسط بازیگر معروف هالیوود موجب مرگ او شد

آلوچه خشک امروز را می توان در باغچه خانه کشت کرد، البته اگر گیاهانی که قبلاً به این روش رشد کرده بودند خریداری می شد، خوب است. برخی از آن ها در فروشگاه های تخصصی موجود هستند که به شکل U پرورش یافته اند و بنابراین به عنوان میوه ای مناسب هستند.

باورش سخت است، اما در واقع ممکن است: شما همچنین می توانید آلوچه خشک را در بالکن پرورش دهید. میوه ها از نظر اندازه به هیچ وجه کمتر از سایر آلوچه خشک ها نیستند ، فقط خود چوب کوچکتر است. حداکثر ارتفاع برای چنین نگرش دو متر است.

تنه آلوچه خشک  به خوبی مناسب است؛ رشد آن نسخه مینیاتوری یک درخت آلو بزرگ است، اما تا حداکثر ارتفاع 1.20 متر رشد می کند. به مکان آفتابی و سرپناه نیاز دارد. در آنجا میوه های بسیار معطر در طول تابستان و تا پاییز تولید می کند.


آلوچه خشک های ستون دار مانند فروکا، امپریال، هاگانتا یا تاپر، که همگی دوست دارند در آفتاب کامل تا نیمه سایه باشند و غرق شدن آب را تحمل نمی کنند.
از طرف دیگر، بوته‌های دوکی و آلوچه خشک های ستونی کوچک به مکانی در آفتاب کامل نیاز دارند.
اگر به خوردن سبزه علاقه دارید، مجبور نیستید در بالکن هم بدون آنها کار کنید، سبزه کوتوله را نیز می توان به خوبی در سطل پرورش داد.
نکته لوبرا: فقط انواع آلوچه خشک های خود گرده افشان باید در بالکن کشت شوند.

آلوچه خشک و دمسون از جمله میوه هایی هستند که نمی رسند. هنگام خرید فقط میوه های رسیده را انتخاب کنید. آنها نباید خیلی سفت باشند و یک رنگ خوب معمولی داشته باشند. به اصطلاح معطر، لایه موم طبیعی، در صورت امکان نباید آسیب ببیند. درست قبل از مصرف شسته می شود. میوه نیز نباید خیلی نرم باشد.

آلوچه خشک همچنین بسیار مناسب است زیرا به کندی رشد می کند، همچنین می تواند با آب و هوای سردتر کنار بیاید و در غیر این صورت هیچ تقاضایی ندارد.