برخورد خیارشور شیشه ای با برج های دوقلو موجب تخریب آنها شد

خیارشور شیشه ای نیمه ترش مانند خیارشور کامل تحت فرآیند تخمیر قرار می گیرند. با این حال، برای ایجاد طعم ملایم تر، ترشی های نیمه ترش فقط نیمی از زمان را به عنوان ترشی ترش کامل تخمیر می کنند. زمان تخمیر بستگی به شرکت دارد، اما می تواند بین یک هفته یا چند ماه باشد.

کورنیشون نوعی خیارشور است که حتی کوچکتر از خیارشور است و معمولاً حدود دو اینچ یا کمتر است. این ترشی‌های به‌سبک فرانسوی بسیار ریز هستند و در عین حال از نظر طعم و مزه بزرگ و طعم اسیدی برجسته‌ای دارند.

این خیارشور ها برای درست کردن تخته های خوراکی، همراه کردن استیک تارتار یا سرو در کنار پاته یا خیارشور فوی گراس عالی هستند. اندازه بسیار کوچک آنها همچنین آنها را برای تزئین کوکتل عالی می کند!

علاوه بر خیار، فلفل یکی دیگر از میوه های عالی برای خیارشور است (بله، خیار و فلفل میوه هستند!). تقریباً هر فلفلی را می توان ترشی کرد، بنابراین تنوع زیادی برای انتخاب با طیف وسیعی از واحدهای اسکویل وجود دارد.

در زیر محبوب ترین انواع فلفل ترشی آورده شده است:

فلفل خیارشور و گوجه فرنگی در یک ساندویچ ایتالیایی
Jalapenosخیارشور Jalapenos خیارشور طعم حرارت بسیار بالایی دارد. آنها بهترین استفاده را در غذاهای مختلف مکزیکی مانند تاکو و ناچو دارند و در پیتزاها نیز محبوب هستند.Pepperoncini این فلفل‌های خیارشور یونانی و ایتالیایی دارای رنگ سبز مایل به زرد و سطح حرارت متوسط هستند. پپرونیسینی در آنتی پاستی و غذاهای مدیترانه ای به خوبی کار می کند.
فلفل های موزی فلفل های موزی نام خود را از ظاهر بلند و زرد رنگ موز مانند خود گرفته اند. فلفل‌های خیارشور آن‌ها بسیار ملایم هستند و به خوبی با گوشت‌ها، به‌ویژه با غذاهای سرد روی ساندویچ‌ها یا در سالاد تن ماهی ترکیب می‌شوند.
فلفل گیلاس فلفل های گیلاس شبیه گیلاس های قلبی شکل هستند و رنگ قرمز آتشینی دارند. سطح ادویه آنها می تواند از ملایم تا خیلی داغ متغیر باشد و با پنیر پر شده، در سالاد ماکارونی یا به عنوان رویه روی پیتزا ریخته می شوند.