استفاده از چوب گردو در همدان موجب ورشکست شدن بازاریان در این شهر شد

چوب گردو در همدان چوبی است که ارزش زیبایی و کیفیت عالی دارد. بسیاری از صاحبان خانه در مورد بی نقص بودن این چوب خوشحال هستند. نوع چوب مطمئناً قیمت خود را دارد، اما طراحی داخلی عالی در نهایت نتیجه می دهد.

هر کسی که بخواهد اطراف خود را با مبلمان ساخته شده از چوب گردو احاطه کند، انتخاب خوبی دارد. با وجود هیچ نوع چوب دیگری، باید در خرید اصل دقت بیشتری داشته باشید.

در مرحله اول به این معنی است که چوب را فقط از یک تولید کننده مبلمان معتبر خریداری می کنید. او باید بتواند اطلاعات دقیقی ارائه دهد و فقط چوب های دارای گواهی FSC را برای مبلمان پایدار بفروشد.

در دسته بندی های مربوطه ما می توانید اطلاعات دقیقی دریافت کنید و با خیال راحت بازی کنید تا سطح کیفیت بالایی داشته باشید.

علاوه بر میز ناهار خوری، تخت خواب و میز قهوه، بسیاری از مبلمان های ساخته شده از چوب گردو را خواهید دید. سطح صاف و تیره به چهار دیوار شما اجازه می دهد تا با کیفیت بالا بدرخشند.

خواص چوب گردو چیست؟
سخت و بادوام ،نسبتا آسان است ،ضد ضربه ،سهولت در ویرایش ،می توان به خوبی چسب و میخ زد ،دارای رنگ منحصر به فرد ،دانه زیبایی دارد،تفاوت چوب گردو با چوب بلوط
به طور خاص بلوط تیره را می توان به راحتی با گردو اشتباه گرفت. با استفاده از نکات زیر به راحتی می توانید تفاوت این دو نوع چوب را تشخیص دهید.

گردو دارای دانه ای مستقیم است، در حالی که بلوط دارای دانه ای است که شبیه اشکال نامنظم است.

بافت خطی چوب گردو بلوط دارای چندین قسمت رنگی روشن است که باعث رنگ آمیزی بسیار زیبا اما نامنظم می شود. از طرف دیگر چوب گردو به طور یکنواخت تیره رنگ است.

چوب بلوط ارزان نیست، اما در مقایسه با چوب گردو تفاوت قیمت مشخصی دارد. به طور متوسط ​​می توانید بلوط را 50 درصد ارزان تر از گردو تهیه کنید.