استفاده از قالب سیلیکونی قلبی در ساخت واکسن کرونا خبرساز شد

برای درست کردن قالب قلبی ابتدا بسته قالب سیلیکونی قلبی را با هم مخلوط کنید. برای از بین بردن حباب های هوا می توانید از یک دستگاه لرزان مانند سنباده برقی دستی استفاده کنید.

سپس می توانید سیلیکون را در محفظه قالب بریزید: لاستیک سیلیکونی مخلوط را به آرامی در یک جریان باریک داخل جعبه محفظه بریزید. ابتدا پایین ترین قسمت جعبه (پایه) را هدف بگیرید و به تدریج خطوط اصلی پرینت سه بعدی خود را بالا بیاورید. آن را با حداقل یک سانتی متر سیلیکون بپوشانید. بسته به نوع سیلیکون و برند، فرآیند پخت از یک ساعت تا یک روز طول خواهد کشید.

در ادامه سیلیکون را از قالب خارج کنید: وقتی عمل آوری کامل شد، سیلیکون را از جعبه محفظه جدا کرده و ماست ها را جدا کنید. این به عنوان قالب قالب سینی یخ برای ریخته گری محصول نهایی شما عمل می کند.

در مرحله بعد قسمت خود را بریزید: باز هم، ایده خوبی است که قالب سیلیکونی را به آرامی اسپری کنید و اجازه دهید 10 دقیقه خشک شود. مواد مصرفی نهایی خود (مثلاً موم یا بتن) را در حفره ها بریزید و اجازه دهید تا خشک شوند.

سپس می توانید قالب را برای ریخته گری بعدی آماده کنید: می توانید چندین بار از این قالب سیلیکونی استفاده کنید. برای تکرار روند به مرحله هفت برگردید.

شایان ذکر است در پایان روز می توانید ببینید هیچ راه درستی برای تولید محصولات وجود ندارد، خواه غذا باشد، مجسمه یا اجزای تجاری. روش های مختلف تولید اغلب با هم برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده می شود. درک تمام مزایا و معایب منحصر به فرد آنها به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای پروژه خود بگیرید.

آیا می خواهید تکنیک ها و کاربردهای بیشتری برای ساخت قالب سیلیکونی کشف کنید؟ کاغذ سفید قالب سیلیکونی ما برای طراحی محصول را دانلود کنید.