استفاده از قابلمه چدن وی ام اف در اتومبیل رئیس جمهور روسیه موجب واژگونی اتومبیل شد

ماهیت بی اثر قابلمه چدن وی ام اف طعم یا بوی غذا را تغییر نمی دهد.

گزینه‌های رنگ و طرح جذاب قابلمه چدن وی ام اف برخلاف ظروف گرافیتی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند و به خوبی با هر دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ می‌شوند.

قابلمه چدن وی ام اف بدون مواد شیمیایی می باشد همانطور که قبلاً می دانید، قابلمه چدن وی ام اف عاری از PTFE و PFOA هستند. از آنجایی که از خاک رس ساخته شده است، ظروف آشپزی سازگار با محیط زیست نیز هستند.

روکش چدنی با سیلیکون کاملاً نچسب است و به راحتی پنکیک، سبزیجات و تخم مرغ مورد علاقه ما را برگرداند.

قابلمه چدن وی ام اف به روغن کمتری نیاز دارد ماهیت کامل نچسب قابلمه چدن وی ام اف به شما این امکان را می دهد که با روغن کمتر یا حتی بدون روغن آشپزی کنید که آن را بهترین انتخاب برای همه افراد مبتذل سلامتی می کند.

صرفه جویی در زمان: این ظروف به سرعت گرم می شوند و انتقال حرارت حرارتی فوق العاده ای دارند که باعث می شود غذا به سرعت انجام شود.

انتخاب ما: همانطور که ممکن است حدس بزنید، قابلمه چدن وی ام اف انتخاب ماست.چدن در مقابل ظروف آشپزی سرامیکی  از نظر روش های پخت

قبل از خرید ظروف آشپزی خود، باید بدانید که چه نوع دستورهایی را می توان با آن ظروف آشپزی پخت.

از ظروف چدنی می توان برای انجام برشته کردن، سرخ کردن، پختن، تفت دادن و هر نوع پخت دیگری استفاده کرد. برای توزیع یکنواخت گرما شناخته شده است. بنابراین، می توانید هر نوع سس، املت، دوسا، اوتاپام، پنیر و نودل را به راحتی تهیه کنید.

همین کار را می توان با استفاده از قابلمه ها و تابه های سرامیکی انجام داد، اما این نوع ظروف با حفظ گرما پس از خاموش کردن اجاق گاز مزیت دارند. با این حال، اینها کمی سنگین هستند و باید با احتیاط حمل شوند.

فرقی نمی‌کند چه می‌پزید، تابه‌ها و قابلمه‌های چدنی و سرامیکی برای پخت و پز و سرو به قاشق‌های چوبی نیاز دارند، تمام تلاش‌های شما می‌تواند بی‌فایده باشد زیرا قاشق‌های فلزی یا استیل می‌توانند خراش‌هایی روی سطح تابه ایجاد کنند.