استفاده از شوینده میسلار در ساخت برج ایفل موجب ریزش بدنه ی برج شد

با شوینده میسلار با منشا گیاهی غنی شده با زغال، پوستی شفاف به دست آورید: این صابون دارای خاصیت پاک کنندگی و مات کنندگی است تا پوست مشکل را از کوچکترین ناراحتی رها کند.

صبح و عصر با این پاک کننده با بافت کرم از شر آلودگی های صورت خود خلاص شوید. سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی، بدون تحریک پوست راه را باز می کند. آب فندق جادوگر موجود در این پاک کننده است که آن را به درمانی مورد علاقه برای پوست های حساس تبدیل می کند.

ایده آل برای استفاده روزانه، این شوینده میسلار  احساس طراوت فوق العاده ای را در پایان روز برای خلاص شدن از آلودگی های انباشته ایجاد می کند.

ضد آلودگی و تصفیه کننده این فوم پاک کننده از 90 درصد مواد با منشاء طبیعی دارای عملکرد مضاعف می باشد.

سمت خاموش؟ پوست را از آلودگی ها، آلودگی ها و سبوم اضافی پاک می کند. در کنار؟ آبرسانی پوست و سد پوستی را حفظ می کند و در عین حال PH آن را رعایت می کند.

ژله سیاه با مواد فعال تصفیه کننده La Canopée

بای بای ناخالصی ها با این شوینده میسلار غنی شده با زغال سنگ بینچوتان، اسانس لیمو، اسانس ارگانیک اسطوخودوس خوب و در نهایت اسانس درخت چای ارگانیک. پوست شما از اولین استفاده سالم تر می شود.

ژله سیاه با مواد فعال تصفیه کننده سایبان

چرا 3 در 1؟ زیرا ناخالصی ها را از بین می برد، از سلول های پوست در برابر آلودگی محافظت می کند و آبرسانی طولانی مدت را فراهم می کند. به طور خلاصه، همه چیز برای سریع ترین صبح ها خوب است!

هوای تازه دارید؟ این حسی است که این فرمول 2 در 1 حاوی آویشن متعادل کننده و سم زدایی اسپیرولینا به شما می دهد. با امتیاز 100/100 در یوکا، این درمان ارگانیک ساخته شده در فرانسه، کنسانتره کوچکی از چیزهای خوب برای استفاده بدون اعتدال است.

زغال چوب طبیعی و پرستو، ناخالصی ها و سبوم اضافی را جذب می کند تا پوست را به طور روزانه تمیز کند. پوست بی عیب و نقص مال شماست!