از سرکه 10 لیتری برای درمان نیش عقرب استفاده شد

روی یک بطری بزرگ سرکه 10 لیتری نشسته‌اید، اما نمی‌دانید بیشتر از ساختن پروژه‌های علمی آتشفشان و ترشی با آن چه کنید؟ در اینجا کاربردهای واقع بینانه سرکه در اطراف خانه و باغ شما وجود دارد که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

آیا لیست های دیوانه وار 1001 روش استفاده از سرکه را دیده اید؟ من دارم، و لیست ها سرم را شنا می کنند. برخی از پیشنهادات بسیار دور از ذهن به نظر می رسند، یا جایگزین طبیعی بهتری برای رفع مشکل وجود دارد. به نظر می رسد که شخصی برای به دست آوردن یک لیست بزرگ چیزهای زیادی ساخته است.

به جای استفاده از سرکه (یکی از لوازم اصلی انبارداری که باید داشته باشید!) که باعث می شود سر خود را تکان دهید، بیایید به چند روش واقع بینانه برای استفاده از سرکه در اطراف خانه خود نگاه کنیم تا زندگی خود را آسان تر کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید! برای همه این کاربردهای شگفت انگیز و واقعی، مقدار زیادی در خانه خود ذخیره کنید!

از چه نوع سرکه ای استفاده کنم؟
سرکه سفید معمولی
محلول 5%  چه سفید (ساخته شده از نیشکر تخمیر شده) و چه مقطر (تقریباً از هر دانه تهیه شده و با یک فرآیند اضافی تمیز می شود)، این سرکه استاندارد مصرف خانگی ایالات متحده است که اکثر مردم به استفاده از آن عادت دارند. این نیز قدرت استاندارد سرکه است که برای دستور العمل های ترشی توسط اکثر شرکت ها و کتاب های کنسرو استفاده می شود. به هر حال، در استرالیا، سطح اسید استیک تنها 4٪ است.
محلول 6% – معمولاً به آن سرکه تمیز کننده می گویند. 1% اسید اضافه شده به این سرکه اجازه می دهد تا 20% در تمیز کردن موثرتر باشد. اگر به راحتی نمی توانید 6 درصد را در بازار پیدا کنید، می توانید از 5 درصد استفاده کنید.
10٪، 20٪ و 30٪ این محلول ها برای مصارف صنعتی یا باغبانی بهتر هستند. هنگام استفاده باید با احتیاط از آنها استفاده کنید زیرا می توانند به پوست شما آسیب برسانند.