رکوردهای عجیب در گینس که دلهره آور هستند

در دنیایی تکنولوژی و پیشرفت افراد درصدد آن هستند که در هر زمینه ای رکوردهایی را برای خود کسب نمایند و آنها را در گینس ثبت جهانی نمایند. از این بین مواردی از رکوردها می باشند که بسیار ترسناکو دلهره آور می باشند.

زرشک پفکی کوهی

زرشک میوه ای است که از درخت زرشک به دست می آید و می توان آن را به صورت تازه و خشک مصرف نمود و زرشک پفکی کوهی از انواع این میوه ترش و خوشمزه می باشد. در کشور ما خاستگاه زرشک بیشتر در استان خراسان است و میزان بسیار زیادی از مصرف داخل و خارج از کشور توسط زرشکی که در این استان تولید می شود، تامین می گردد.

زرشک پفکی کوهی

کاموا مخملی پشمی

یکی از مهمترین محصولاتی که به هنگام بافندگی مورد نیاز است کاموا می باشد که کاموا مخملی پشمی از زیباترین نمونه کامواها می باشند که توسط خریداران در انواع مدلها و طرحهای گوناگون خریداری می شوند، خرید کاموا ضخیم مخملی توسط افراد بیشتر به صورت عمده و در رنگهای مختلف انجام می‌ شود، اشخاصی که به بازار فروش کاموای ضخیم مراجعه می کنند، این محصول را با تنوع رنگی خریداری می نمایند.

کاموا مخملی پشمی

قیمت گوشی سامسونگ

در عصر ارتباطات استفاده از تلفنهای همراه هوشمند امری اجتناب ناپذیر است، در این راستا گوشیهای همراهی که قابلیتهای بالاتری داشته باشند و در عین حال کار با آنها ساده تر بوده و قیمت گوشی سامسونگ نسبت به دیگر برندها مناسب می باشند.

قیمت گوشی سامسونگ

هلو انجیری زعفرانی

یکی از محصولات بسیار پر طرفدار در زمینه کشاورزی هلو انجیری زعفرانی است، این محصول به دلیل طعم و کیفیت بالا متقاضیان زیادی دارد همین امر سبب شده مراکز مختلفی آن را به فروش برسانند. اما این محصول مانندمیوه شلیل دارای ویژگیهای خاصی است، که این ویژگیها در چندین برابر کردن ارزش و محبوبیت این محصول نقش قابل توجهی را ایفا می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.